Időpontfoglalás

Elérhetőségek

Tel:  +36 1 445 2034

Fax: +36 1 700 2079

Kapcsolatfelvétel: Boyd Edina

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Személyes ügyfélfogadás rendje:
hétköznap 10-17 óra között, előzetesen egyeztetett időpontban és helyszínen.

Szabó Ádám

Mobiltelefon: +36 30 984 1576

Popovits Zsuzsanna Anna

Mobiltelefon: +36 30 665 1953


A személyes ügyfélfogadás ideje

A személyes ügyfélfogadás ideje: hétköznap 10-17 óra között, előzetesen egyeztetett időpontban.

A személyes ügyintézés helyszíne a szolgáltató székhelyén kívül előzetes megbeszélést követően a szerződő fél székhelye, telephelye, illetőleg a szerződő fél és a szolgáltató által kölcsönösen elfogadott egyéb helyszín is lehet a szerződő fél és a szolgáltató közös megegyezése esetén.

A szolgáltatásaink teljesítése során általánosan törekszünk a szakmai és minőségi követelmények magas színvonalú teljesítésére, a ránk bízott ügyekben a megrendelő jogos igényeit szem előtt tartva, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések előírásainak, valamint a rendeltetésszerű, jóhiszemű és tisztességes joggyakorlás követelményeinek megfelelő módon a legjobb tudásunk szerint járunk el.

Az ingyenes szakmai konzultációs lehetőség

Amennyiben szolgáltatásaink igénybevétele iránt érdeklődik, abban az esetben kérjük, hogy telefonon keresztül vagy e-mailben szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot. A szolgáltatások minden esetben az egyedi igényeknek megfelelően kialakított feltételek szerint vehetők igénybe versenyképes piaci árakon, kizárólag az írásban érvényesen megkötött szolgáltatási szerződés kölcsönös elfogadása alapján.

A szerződéskötés előkészítése és a lehetőségek felmérése érdekében minden lehetséges új megrendelőnk részére díjmentes szakmai konzultációs lehetőséget biztosítunk, amelynek igénybevétele sem a lehetséges új szerződő fél, sem a szolgáltató számára önmagában semmilyen jövőbeli kötelezettséggel nem jár.

Magyar nyelvű oldalak - Ügyintézés

Titoktartás

A megrendelt szolgáltatások teljesítéséhez szükséges bizonylatok, nyilvántartások, szerződések és más iratok adatait minden esetben üzleti titokként kezeljük és azokra teljes titoktartási kötelezettséget vállalunk, vagyis a megrendelő előzetes hozzájárulása nélkül az általunk kezelt adatokról, valamint a szolgáltatások teljesítéséhez szükséges gazdasági tevékenységgel összefüggő információk egyetlen részletéről sem adunk harmadik személy részére tájékoztatást, kivéve, ha annak teljesítése jogszabályi előírás alapján kötelező.

A titoktartással védett információkra vonatkozóan bármilyen jellegű tájékoztatást kizárólag megrendelőnktől előzetes egyeztetés során kapott beleegyező hozzájárulás esetén nyújtunk, hozzátartozók vagy üzlettársak részére is, akik a jogosultság érvényes igazolása nélkül ilyen célból esetleg közvetlenül hozzánk fordulnak.

A titoktartás nem vonatkozik a hatóságok felé történő adatszolgáltatásra, ha azt jogszabály írja elő.

Adatkezelés

Az adatkezelés és adatfeldolgozás során gondoskodunk a személyes adatok biztonságáról és végrehajtjuk azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, továbbá betartjuk azokat az eljárási szabályokat, amelyek az adat- és titokvédelmi rendelkezések érvényre juttatásához nélkülözhetetlenek.

Az adatokat védjük a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés, megsemmisítés, továbbá a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

Az adatok kezelésére kizárólag a szerződés szerinti meghatározott célból, kizárólag a szerződésből eredő jogok gyakorlása és a szerződésből eredő kötelezettségek szabályos teljesítése érdekében kerül sor, kizárólag abban az esetben, ha az adatkezelés céljának megvalósulásához szükséges.